Skupaj smo postavili temelje tržnih raziskav na Petrolu

Članek lahko preberete v 

3

 min

Podjetje Arhea v tem letu obeležuje 15 let delovanja in se pod taktirko Mete in Geni Arh ukvarja z izvajanjem tako hitrih raziskav s prodajnim učinkom kot poglobljenih vpogledov za strateški razvoj. Podjetje, ustanovljeno leta 2007, je bilo prva družba, ki je delovala kot svetovalna družba na področju tržnih raziskav. V Petrolu z njimi sodelujemo vse od takrat in še dlje, saj z direktorico Geni Arh v raziskavah Petrola sodelujemo že 30 let.

»S Petrolom sama sodelujem že od svojih raziskovalnih začetkov od leta 1992 dalje. Petrol je zagotovo družba, ki je najbolj vplivala na moj strokovni razvoj, saj je zahteven ter hkrati strokoven in odgovoren naročnik. Z Arheo smo to sodelovanje ohranili in ga še nadgradili s sistematičnim razvojem tržnih raziskav na vseh nivojih,« pove Geni Arh, partnerica in direktorica podjetja Arhea.

Petra Podreberšek in Geni Arh

Rast in razvoj Arheinega kolektiva

Arhein kolektiv se je po 10 letih delovanja v letu 2017 razširil, v istem letu pa je prišlo tudi do nakupa podjetja Temidia, ki je specializirano za navidezno nakupovanje. Ekipo tako danes sestavljajo kar tri generacije, od začetnikov do strokovnjakov s 30-letnimi izkušnjami. Sestavlja jo šest članov ožje in devet članov stalne ekipe zunanjih svetovalcev in strokovnjakov za posamezna področja in storitve, ki pri svojem delu spretno vnašajo nova znanja in dopolnjujejo dolgoletne izkušnje s svežimi pogledi ter pristopi, skupaj z naročniki pa posebno pozornost namenjajo stalni krepitvi vključevanja in sodelovanja s strankami. »Ekipa Arhee je praktično moja desna roka in odličen sogovornik, skozi delo skupaj tudi rastemo. Ker Petrol z Arheo sodeluje vse od njihove ustanovitve leta 2007, ima ta odličen vpogled v delovanje in razvoj našega podjetja, pri čemer so nam s svojimi izkušnjami v veliko pomoč,« sodelovanje opisuje Petra Podreberšek, vodja projektov Petrolovih raziskav iz sektorja Poslovna inteligenca.

Pogum velja

Pri opravljanju raziskav je pomembno ostati odločen in pogumen. Raziskava namreč prevzame veliko odgovornost, ne pa tudi odgovornosti odločitve, ki je posameznik ni mogel sprejeti. Pomemben je predvsem tehten razmislek o strateškem pomenu raziskave, katere odgovori bodo predstavljali osnovo za sprejeto odločitev in ne odločitve same. V sodelovanju med Petrolom in Arheo tako pravilo poguma velja. »Sodelovanje je bilo, ne glede na zastavljen cilj, vedno uspešno, saj Arhea ni samo raziskovalno podjetje, ampak pozna tudi posel, kar je za opravljanje njihovega dela izrednega pomena,« pove Podreberšek.

Pri opravljanju raziskav je pomembno ostati odločen in pogumen. V sodelovanju med Petrolom in Arheo tako pravilo poguma velja.

Petrolov raziskovalni panel

V Petrolu z Arheo sodelujemo tako na področju tržnih raziskav kot na področju zadovoljstva z internim sodelovanjem. Posebej pa velja omeniti, da smo skupaj z Arheo uspeli postaviti prvi slovenski interni panel. Na naši spletni strani je tako leta 2018 zaživel poseben raziskovalni panel, ki vključuje zveste in zavzete člane Petrol kluba. Ti so redno pozvani, da sodelujejo v raziskavah, ki odgovarjajo na različna vprašanja o Petrolovi trenutni in potencialni ponudbi. »S svojimi predlogi, mnenji in željami preko raziskovalnega panela prispevajo k nenehnemu izboljšanju naših izdelkov in storitev. Sodelovanje v raziskavi zvestim članom prinaša Zlate točke in druge ugodnosti, omogoča pa jim tudi ekskluziven vpogled v novosti, ki jih na trgu še ni,« razlaga Podreberšek. V sodelovanju z ekipo Arhee sicer vsako leto – vse od leta 2015 – merimo tudi moč blagovne znamke Petrola. Rezultati so izrednega pomena za načrtovanje nadaljnjih aktivnosti. S spremljanjem in upoštevanjem odziva strank ter ukrepanjem v skladu z njihovimi odzivi dobimo povratno informacijo, kako uspešne so aktivnosti, ki jih izvajamo.

Z roko v roki, novim izzivom naproti

Petrol ceni zagnanost, zavzetost, natančnost in brezkompromisno željo po odličnosti s strani zaposlenih v podjetju Arhea. »Argumentirano zastopajo svoja stališča in so hkrati razumevajoč in srčen partner, kar lahko trdim za čisto vsakega izmed članov ekipe,« še pove Podreberšek in zaključi: »Verjamem v dolgoročno sodelovanje, ki ga z Arheo vsekakor ohranjamo.« Arhea je v septembru selila svoje poslovne prostore, z vstopom v jesen pa so vstopili tudi v pester preostanek leta. »Ravno smo v izvedbi novega vala raziskave Moč blagovne znamke, v katero so vključeni vsi ključni in strateški trgi. Kaj naj rečem? Petrol in ekipa, iskrena hvala za zaupanje. Veselimo se novih izzivov in projektov,« pa zaključi Geni Arh.

Ekipa Arhee je naša desna roka in odličen sogovornik, skozi delo skupaj tudi rastemo.

 

Prispevek je bil objavljen v Reviji zaposlenih skupine Petrol “Energija med nami”.

Dodajte se na seznam prejemnikov našega strokovnega mesečnika.

Arhea Mentor bo vsak mesec prinesel nove primere dobre prakse, nova znanja in tehnologije, ki smo jih spoznali. Lahko prelistate Arhiv zadnjih Mentorjev, če pa si želite biti med prvimi, ki bodo izvedeli za novosti, se prijavite!

Še ne prejemate Mentorja?