Z internim raziskovalnim panelom lahko dosežete prednost pred ostalimi na trgu, bolje spoznate in pomagate svojim strankam in ste bolj agilni pri težkih odločitvah.

Te zanima naša rešitev in reference?
Spletni panel je skupina oseb …
V proces anketiranja so vključene dlje časa in redno (npr. mesečno) izpolnjujejo vprašalnike. Spletne panele imajo tržnoraziskovalne hiše in specialisti za spletne raziskave.
Postavljajo pa jih tudi podjetja sama in vanje vključujejo svoje (potencialne) stranke. Pogosto jih poimenujejo ‘svetovalni panel’ (angl. advisory panel) ter tudi z imenom poudarijo, da člani panela, stranke, s sodelovanjem soustvarjajo ponudbo in usmerjajo delovanje podjetja v skladu s potrebami trga. Člani panela so za sodelovanje nagrajeni, najpogosteje preko zbiranja točk, ki jih lahko unovčijo za praktične ali denarne nagrade. Nekateri spletni paneli pa se poslužujejo tudi drugačnih oblik nagrajevanja in sodelujočim omogočajo vpogled v rezultate, jih obveščajo še o drugih zanimivostih ipd.

Panel je personaliziran
Panel ima vizijo
- nakupnega procesa
- izkušenj z izdelki in storitvami
- odnosa do znamke
- Soustvarjanje:
- ponudbe
- komunikacije
- izkušnje
- zadovoljstvo
- zvestoba
- ambasadorstvo
- rast vrednosti
Cenovni plani
Primerjava rešitev internega panela
- samostojna administracija
- samostojna izvedba raziskav
- samostojne analize
- orodje Alchemer Professional
- samostojna administracija
- Arhea izvede raziskave
- Arhea analizira in poroča
- orodje Alchemer Full Access
- Arhea administrira
- Arhea izvede raziskave
- Arhea analizira in poroča
- orodje Alchemer Full Access
Te zanima naša rešitev in reference?
Vzpostavitev internega panela v 5 korakih
Priprava rekrutacije
Pripravimo načrt za izvedbo rekrutacije strank v vaš interni spletni panel.
Najprej izberemo vir kontaktov strank (npr. baza strank) ter kanale preko katerih jih bomo povabili. Pripravimo besedilo in kreativo, s katero bomo nagovorili stranke in zagotovili najvišji odziv.
V tej fazi se pripravijo tudi vsa potrebna soglasja in pogoji sodelovanja.
Izbira in postavitev programske rešitve
Pomembno je, da vam je izbrana programska rešitev blizu in da ustreza vsem internim (tehničnim in uporabniškim) zahtevam.
V tej fazi se izbere programsko rešitev (npr. Alchemer) in nivoje dostopa glede na vaše potrebe. Rešitev vam predstavimo ter vam nudimo vso potrebno podporo, da programsko rešitev osvojite tudi sami.
Zasnova, postavitev in analiza pristopnega vprašalnika
Skupaj oblikujemo pristopni vprašalnik, s pomočjo katerega pridobimo osnovne socio-demografske profile panelistov, ki jih dopolnimo tudi s drugimi podatki, ki so naročniku najbolj pomembni.
Na začetku izbrani podatki poskrbijo, da so kasnejši vprašalniki lahko krajši in panelistom bolj prijazni, hkrati pa omogoča podrobnejše analiziranje rezultatov.
Rekrutacija
Ko je izbrana programska rešitev in pripravljen uvodni vprašalnik, izvedemo rekrutacijo po predhodno pripravljenem načrtu in s predhodno pripravljenimi materiali.
Cilj je pridobiti dovolj veliko število članov panela, da panel živi, hkrati pa omejiti število članov, da je panel še vedno obvladljiv in ekonomsko smiseln.
Predaja panela v upravljanje
Upravljanje je osnova dolgotrajnega uspešnega vodenja internega spletnega panela. Upravljanje prevzamemo mi in/ali pa izobrazimo ekipo oz. vodjo panela, da lahko nadaljnjo samostojno upravlja s panelom.
Razdelijo se vloge in vzpostavijo procesi za učinkovito upravljanje in vodenje panela.
Kaj pomeni upravljanje panela?
- vsebinski razvoj,
- rekrutacija in
- rast panela
- vsebinski načrt,
- usklajevanje in izbor tematik,
- zasnova vsebine in vprašalnikov,
- analiza,
- poročilo in
- akcijski načrt/priporočila
“community management” oz. engagement panelistov
- prepoznavanje potreb pri internih naročnikih,
- pridobivanje in usklajevanje briefov,
- povezovanje podatkov
Upravljamo hitro rastoče interne panele



Bi tudi tvojemu podjetju koristil interni panel?
ALCHEMER, prej SurveyGizmo
Marketinška avtomatizacija
Avtomatizirana email komunikacija in upravljanje baze panelistov
Avtomatizirana vabila, opomniki in druge vrste obveščanja
Priprava adreme za posamezno raziskavo, vzorčenje panelistov
Postavitev raziskav
Priročno orodje za izdelavo spletnih vprašalnikov
Napredne vrste vprašanj (NPS, Heatmap, Slider, Conjoint, Max Diff)
Napredno filtriranje in ostale funkcije
Poročanje in analitika
Spremljanje statusov poteka raziskave
Spletni pregled rezultatov v realnem času
Izvoz in uvoz baze rezultatov (Excel, SPSS)
Vse napredne funkcionalnosti
Integracije z vsemi pomembnejšimi CRM in MA rešitvami
- Salesforce,
- Hubspot,
- Zapier in drugi.
