Diagnostična delavnica

Za koga?

Za hitro rastoča SME podjetja.

Hitro rastete? Odpirate nove trge? Vstopate v nove segmente?

Se soočate z vedno novimi izzivi? Ste zaznali velike priložnosti, prodaja pa ne sledi planu?

Se sprašujete, kaj resnično potrebujete za nadaljnji razvoj?

Z delavnico hitreje do rešitev.

Zakaj jo potrebujemo?

Opredelimo vaš poslovni problem

Jasno opredeljen poslovni problem je osnova za doseganje poslovnih ciljev. S tem postanejo jasni tudi izzivi ter načini, kako jih rešujemo in kaj želimo z rešitvami doseči. Na osnovi opredeljenega poslovnega problema lažje načrtujemo konkretne razvojne in trženjske aktivnosti.

Kaj naredimo?

Naredimo posnetek stanja in opredelimo možne scenarije

Na diagnostični delavnici naredimo “introspekcijo” in prinesemo pogled od zunaj, spoznamo vaše trenutne prakse in izzive, naredimo pogled nazaj in naprej – s kombinacijo internih podatkov in zunanjega pogleda, po potrebi tudi s pomočjo tržne analize ali intervjuji z vašimi kupci oz. poslovnimi partnerji. Na osnovi vaših ciljev opredelimo poslovni problem in možne akcijske ukrepe.

TRENUTNE PRAKSE IN IZZIVI

PREGLED AKTIVNOSTI IN DOSEŽKOV

CILJI IN UKREPI

KAKO POTEKA?
posnetek stanja - pregled procesov in ponudbe - pogled na stranke - pogled na trg - pogled v prihodnost
Kaj je rezultat?

Rezultat je akcijski načrt

Akcijsko usmerjeni rezultati omogočajo premik v smeri želenih poslovnih ciljev, zato lahko tudi hitro upravičite investicijo v delavnico.

Rezultati so pogosto presenetljivi, nepričakovani, včasih tudi na dosegu roke, vendar spregledani, saj diagnostična delavnica prinaša neodvisni pogled od zunaj, spodbuja interakcijo med člani vodstva ali ekipe in vam odpira oči.

Rezultat delavnice je lahko tudi opredelitev potreb po podatkih in tržnih raziskavah, ki jih potrebujete v podporo vašim odločitvam.

Poiščimo rešitve, ki so na dosegu roke!

Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.
Fill out this field
Preberite še

Izkušnja iz prakse

Odkrivanje novih priložnosti na zasičenem trgu