Podpiramo vas pri opredelitvi tržnih priložnosti, vstopu na trg, razvoju produktov in poslovnih modelov ter optimizaciji trženjskih in prodajnih aktivnosti.
S tržnimi raziskavami dosežete prednost pred ostalimi na trgu, bolje spoznate in pomagate svojim strankam in ste bolj agilni pri težkih odločitvah.
Izhajamo iz vaših ciljev
Tržna raziskava vam je v pomoč pri odločanju in pridobivanju informacij za zmanjšanje tveganja pri odločanju. Vašemu podjetju ohranja konkurenčnost na trgu, saj pomaga do novih idej. Pri določanju pristopov izhajamo iz vaših problemov ali ciljev in šele na to določimo primerno metodologijo.
Kombiniramo različne pristope in vire podatkov
Najbolj iskani pristopi
Customer Journey & CX
Nakupna pot in izkušnja stranke
Upravljanje izkušnje stranke je pot, ki se začne in konča pri stranki.
Kakšna je njihova nakupna pot, kdaj se začne, kaj jo sproži in kako poteka? Kako stranke doživljajo izkušnjo z vašo znamko?
Pomagamo vam spoznati in razumeti pogled stranke – ne katerekoli, ampak vaše ciljne “persone”. S pristopom, ki je prilagojen na posebnosti vašega podjetja, uporabniške izkušnje, ki jo nudite in značilnosti vaše ciljne skupine, odkrivamo najbolj pomembne točke dotika in trenutke nakupne poti.
Spoznali boste pomen različnih točk dotika in s pomočjo tega določili prioritete ter potrebne ukrepe na poti do odlične uporabniške izkušnje.

Voice of the Customer
Odziv strank in vključevanje mnenja strank
Zadovoljstvo in zvestoba strank
Nakupne navade in segmentacija strank
Testiranje ponudbe in idej
Pridobite mnenje strank o vaši novi ponudbi.
Pomagamo vam, da boste odziv vaših strank na nove storitve in ponudbo lahko pridobili na hiter in sistematičen način.
Skupaj z vami lahko poskrbimo, da boste testiranja izvajali sami in tako raziskave lahko izkoristite tudi za komuniciranje novosti strankam. Ob večkratnem izvajanju z standardiziranimi vprašanji za ključne indikatorje pa boste gradili tudi lastne “benchmarke”.
