Vse se začne in konča na prodajnem mestu: znamka kot del CX-a

Članek lahko preberete v 

1

 min

V zadnjem obdobju se vse bolj lotevamo spoznavanja nakupnih navad v določenih kategorijah široke potrošnje, kjer je bila od nekdaj zelo pomembna blagovna znamka proizvajalca, raziskave so bile fokusirane na potrošnika (consumer-ja), na njih se še danes spremlja pozicijo in moč blagovnih znamk. V posameznih kategorijah trgovske znamke po tržnih deležih že predstavljajo več kot polovico nakupov, med lastnimi znamkami pa brez pretiranega vložka (ob konsistenci) pogosto prevladuje en vodja kategorije. Nam ti uvidi lahko dajo dobro podlago za poslovne odločitve, tudi z vidika upravljanja blagovne znamke? Težko. Nujno je zato potrebno dodati perspektivo kupca (shopper-ja) in spoznati vlogo blagovne znamke kot sestavnega dela nakupnega procesa, stičnih točk in celotne nakupne izkušnje.

Na predavanju, ki ga je Meta Arh predstavila na dogodku Effie Dan 2023: Raziskovanje v ozadju učinkovitosti, smo tako predstavili naš prispevek k razumevanju in gradnji blagovnih znamk, ki niso v ospredju, imajo pa močno tradicijo, veliko kapitala, ki ga morajo izkoristiti …

Skozi reševanje tovrstnih izzivov smo razvili pristop, ki nas s povezovanjem vseh relevantnih vidikov in informacij v dveh mesecih pripelje do strateških vpogledov.

Če vas pristop zanima, nam pišite za individualno predstavitev ali se naročite na ARHEA.Mentor, preko katerega boste obveščeni, kdaj in kje bomo predavanje ponovili.

Dodajte se na seznam prejemnikov našega strokovnega mesečnika.

Arhea Mentor bo vsak mesec prinesel nove primere dobre prakse, nova znanja in tehnologije, ki smo jih spoznali. Lahko prelistate Arhiv zadnjih Mentorjev, če pa si želite biti med prvimi, ki bodo izvedeli za novosti, se prijavite!

Še ne prejemate Mentorja?