Kako tržne raziskave postanejo v podjetjih učinkovite in uspešne?

Članek lahko preberete v

<1

 min

Na 48. Marketinškem Fokusu, ki je bil ponovno posvečen tržnim raziskavam in inovativnim metodologijam, smo se vključili s predstavitvijo stanja tržnih raziskav v podjetjih. Naša raziskava je pokazala, da TR nimajo dovolj vpliva v organizacijah, hkrati pa nakazuje, kako bi ga lahko dosegle.

Raziskava ugotavlja, da TR nimajo dovolj vpliva v organizacijah in nakazuje, kako bi ga lahko dosegle.

Dodajte se na seznam prejemnikov našega strokovnega mesečnika.

Arhea Mentor bo vsak mesec prinesel nove primere dobre prakse, nova znanja in tehnologije, ki smo jih spoznali. Lahko prelistate Arhiv zadnjih Mentorjev, če pa si želite biti med prvimi, ki bodo izvedeli za novosti, se prijavite!

Še ne prejemate Mentorja?

Arhea
Varnost in zasebnost

Naša spletna stran je skladna s 157. členom zakona ZEKom-1 in z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več o zakonodaji

Namen zakonodaje je zaščita osebnih podatkov, saj pri brskanju po spletu lahko pride do kršitve vaših pravic do zasebnosti.

Podrobnejše informacije o zasebnosti na spletu najdete na spletnih straneh Informacijskega pooblaščenca, kjer so pripravili odgovore na pogosta vprašanja  povezana s sledenjem uporabnikov na spletu s pomočjo piškotkov.

Lastnik in skrbnik spletne strani Arhea.si je Arhea Solutio d.o.o., Kotnikova 32, 1000 Ljubljana.

Preberite si še več o Varnosti in zasebnosti na naši strani.