Trendi nam za tržne raziskave in consumer/customer insights napovedujejo tako pomembne tehnološke novosti kot nadaljnjo evolucijo v ‘naši’ smeri. Prav tehnološke novosti namreč dajejo ponovni zagon internim tržnim raziskavam (imenovane tudi DIY), ki jih pri naših naročnikih vpeljujemo ali jim nudimo celovito strokovno pomoč že vseh 17 let Arhee.
Pridobivajo multi-modalni pristopi – najbolj aktualni na b2b področju, tudi na področju trgovine in kot podpora vašim analizam za vstop na tuje trge, ter večkanalni pristopi – ki smo jih v zadnjih letih okrepili predvsem na področju raziskav v turizmu, so pa seveda uporabni tudi za druge dejavnosti in sektorje. Za optimalne rezultate bomo pristope še bolj združevali.
Med tehnološkimi trendi se nadaljuje integracija AI v vlogi asistenta, avtomatizacije ter mobilnih, interaktivnih in uporabniku prijaznih pristopih v realnem času. Ob tem, da sami in v sodelovanju z vami preizkušamo te trende v praksi, dvigujemo nivo raziskavam (predvsem obsežnejšim kvalitativnim), izboljšujemo odzivnosti in izkušnje sodelujočih v raziskavah, ne gre mimo stalno odprtih etičnih in trajnostnih vprašanj ter kakovosti podatkov. Ti bodo tudi pri preizkušanju novih trendov v 2025, npr. uporabi sintetičnih podatkov – pri nas zagotovo vedno v osredju!
Zanesite se na nas, eksperte za razumevanje strank in trga tudi v 2025!