Kako uspešno prenoviti hotel?

Članek lahko preberete v 

2

 min

Izziv

Prenova hotela je več kot arhitekturna nadgradnja – predstavlja strateško priložnost za preoblikovanje pozicije hotela na trgu. Namen prenove ni le doseganje donosnosti naložbe, temveč njen dolgoročni vpliv.
Uspeh je odvisen od tega, koga želi investitor pritegniti, kako želi, da je hotel dojeman, ter kako se hotel vključuje v širši ekosistem in kontekst destinacije – ne le prostorsko in arhitekturno, temveč tudi strateško.

Hoteli niso le sobe in storitve – so doživetja.

Pristop

Naš pristop k tržni študiji zagotavlja, da so odločitve o prenovi temelječe na tržnih vpogledih, pričakovanjih gostov, konkurenčnem kontekstu in dinamiki trga, ter pri tem upoštevajo najboljše prakse in vzorne primere z istim ali primerljivim ozadjem, zgodbo in strategijo.

Ključne koristi za naročnika:

  • Prenova je skladna s strateškimi cilji pozicioniranja.
  • Pritegne prave ciljne segmente gostov in naslovi glavne ciljne skupine.
  • Jasno razlikuje hotel od konkurence v destinaciji.
  • Omogoča usklajeno vključitev v lokalno ponudbo in identiteto destinacije.
  • Uporablja mednarodne dobre prakse, prilagojene lokalnemu kontekstu.

Proces

1. Določitev ciljnega pozicioniranja in gostov – delavnica z investitorjem in/ali vodstvom hotela

  • Določitev edinstvene vrednosti (value proposition) hotela
  • Opredelitev trenutnih in ciljnih segmentov gostov
  • SWOT analiza hotela
  • Anketa med trenutnimi, vračajočimi se ali potencialnimi gosti o njihovih pričakovanjih in predlogih za izboljšave (po potrebi tudi med domačini, če hotel cilja na domači trg)

2. Analiza trga, konkurence in primerjalnih praks (benchmarking)

  • Preslikava ekosistema destinacije in lokalne ponudbe
  • Prepoznavanje vrzeli in priložnosti za diferenciacijo
  • Analiza širšega ekosistema destinacije in konkurenčne krajine
  • Ocena dopolnjevanja hotela z okoliško ponudbo ter področij diferenciacije
  • Analiza uspešnih referenčnih hotelov v primerljivih destinacijah
  • Pregled študij primerov in hotelskih praks iz sorodnih trgov
  • Identifikacija inovativnih konceptov, uspešnih strategij pozicioniranja in operativnih modelov za navdih

3. Priporočila za jasno strateško usmeritev – priprava zaključkov in delavnica z investitorjem in/ali vodstvom hotela:

  • Sinteza vseh vpogledov tržne in konkurenčne analize
  • Jasne smernice za prenovo in pozicioniranje
  • Konkretna priporočila za koncept prenove

Študija se lahko pripravi za celoten hotel ali le za gostinski obrat.

Rezultati

Rezultati so predstavljeni vodstvu na zaključni delavnici in pripravljeni v izvlečku poročila s ključnimi ugotovitvami in sklepi.

Zakaj je ta pristop pomemben:

  • Koncept prenove odraža strateške cilje in ne posameznih oblikovnih odločitev.
  • Hotel se ujema z lokalno ponudbo, a obenem uvaja edinstvena doživetja.
  • Naložbene odločitve so podprte s podatki, vpogledi in zgodbami o dejanskih uspehih iz primerljivih trgov.

Ta študija postavlja temelje za prenovo, ki presega estetiko, je usklajena s tržnimi priložnostmi in izstopa med konkurenco.

Dodajte se na seznam prejemnikov našega strokovnega mesečnika.

Arhea Mentor bo vsak mesec prinesel nove primere dobre prakse, nova znanja in tehnologije, ki smo jih spoznali. Lahko prelistate Arhiv zadnjih Mentorjev, če pa si želite biti med prvimi, ki bodo izvedeli za novosti, se prijavite!

Še ne prejemate Mentorja?

Arhea
Varnost in zasebnost

Naša spletna stran je skladna s 157. členom zakona ZEKom-1 in z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več o zakonodaji

Namen zakonodaje je zaščita osebnih podatkov, saj pri brskanju po spletu lahko pride do kršitve vaših pravic do zasebnosti.

Podrobnejše informacije o zasebnosti na spletu najdete na spletnih straneh Informacijskega pooblaščenca, kjer so pripravili odgovore na pogosta vprašanja  povezana s sledenjem uporabnikov na spletu s pomočjo piškotkov.

Lastnik in skrbnik spletne strani Arhea.si je Arhea Solutio d.o.o., Kotnikova 32, 1000 Ljubljana.

Preberite si še več o Varnosti in zasebnosti na naši strani.