Petra Oseli

business development

Trženjski raziskovalec je danes vsak podjetnik, inovator, startup ekipa, hkrati pa smo »poklicni« tržni raziskovalci postali reševalci poslovnih izzivov, predvsem pa »glas« potrošnika oz. uporabnika.

Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?

Dobro me opiše povratna informacija naročnice, ki sem jo dobila pred kratkim: “you get things done”. Sem izredno učinkovita in poskrbim, da so stvari opravljene in ideje realizirane. Naročniki cenijo mojo profesionalnost, strateški pogled in hkrati občutek za podrobnosti, zaradi katerega vidim tudi tisto, česar drugi ne opazijo. Sodelavci cenijo moj neposreden in mentorski odnos, z njimi delim kritike in pohvale, najraje in najpogosteje pa znanje.

Kaj te motivira pri raziskavah?

Brez raziskav v marketingu ostane le intuicija. Raziskave so me navdušile že na fakulteti, medtem ko sem v marketingu preživela tudi obdobje brez raziskovanja uporabnikov in toliko bolje poznam vrednost, ki jo s tem dobimo. V današnjem času me najbolj motivira dostopnost neskončnih virov informacij, ki širijo naše področje in nam omogočajo povezovanje ter nadgrajevanje podatkov. Največji užitek v raziskavah pa je takrat, ko iz številk ali med vrsticami berem in za naročnika “prevajam” zgodbo pričakovanj in izkušenj ciljnih uporabnikov, ter jo pretvorim v nasvet, za katerim bodo stale poslovne odločitve.

Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podala podjetjem?

Odprite oči in napnite ušesa. Raziskave niso le “ankete” in intervjuji. Pojdite na ulico ali v virtualni svet med svoje uporabnike, poglejte čez ograjo k svoji konkurenci in poslušajte, opazujte, sprašujte. Ob tem pa tržnim raziskovalcem dovolite, da pobrskamo še globlje po podatkih, pustite nam, da vas pri raziskovanju usmerjamo in zahtevajte naš nasvet, kako informacije uporabiti.

Kaj bi počela, če bi imela prost teden?

Z družino bi bivakirala v skritih gorskih kotičkih ali veslala po katerem od alpskih jezer, če bi imela prosto le sama, pa bi se posvetila jogi v naravi.

V marketingu in trženjskem raziskovanju imam več kot 15 let izkušenj, od raziskav in svetovanja do vodenja marketinga in prodaje ter razvoja poslovanja. Geni in Meta Arh sta me spremljali velik del te poti, od GfK Slovenija, kjer sem se od njiju največ naučila do skupnega poskusa v svetu tehnoloških startupov, ki nam je odprl nova obzorja in pustil izkušnje, nepogrešljive v času številnih “disrupcij”.

Arhea smo ljudje

Spoznaj nas vse:

Geni Arh

direktorica, partnerica

Meta Arh

senior expert, partnerica

Petra Oseli

trženjski raziskovalec

Tamara Posedi

vodja projektov

Anže Arh

vodja projektov

Nejc Nadu

asistent na projektih