Geni Arh

direktorica, partnerica

Naslednjih 5 let bo moja vloga razvoj tima in unikatnosti Arhee kot »market research consultancy«. Ostajam ambiciozna, samosvoja, z željo po rasti, znam reči ne in delati stvari, v katerih se dobro počutim in čutim veselje.

Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?

Zagotovo moj pogled na poslovne probleme, ki je običajno iz drugega zornega kota kot pri ostalih. Znam hitro, sistematično in logično povezovati podatke, sem zelo komunikativna in neposredna. Eden izmed dolgoletnih naročnikov mi je pred kratkim povedal, da je z mano »zrasel«, da se je ob meni naučil vse, kar danes o raziskavah ve. In ve veliko.

Kaj te motivira pri raziskavah?

Na začetku kariere sem imela možnost delati v prodaji in računovodstvu. Ko pa sem začela delati v raziskavah, sem začutila, da je to to. Najprej sem se učila na malih raziskavah in kako iz njih vedno potegniti maksimum in še več. Kasneje so obsegi in kompleksnost rasli in dokončno so me prepričale raziskave za strateške odločitve, za spodbujanje razvoja in za oblikovanje poslovnih modelov.

Raziskave so mi ljube, ker imajo pristop, ki bi ga morali uporabljati na vseh področjih: najprej definirati problem, potem šele sledita načrt in izvedba, nato pride čas za resen vpogled v novo znanje, za konec pa čim več implementacije oz. akcije.

Raziskave so tudi dober test, kdo je res trženjsko naravnan, saj dodajajo vrednost povsod, kjer jih vključimo (od strategije do mailinga).

Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podala podjetjem?

Podjetja bi morala končno razumeti, da tržne raziskave niso samo projekti, ampak tudi funkcija.

Zakaj je to pomembno?

Ker sicer nimajo kadra, organizacije, niti procesov, ki bi to funkcijo definirali, jo prilagajali potrebam in času ter pravilno umeščali in povezovali z drugimi funkcijami. To ne pomeni, da mora biti samostojna funkcija, lahko je sestavni del CRM, BI, … Vsak tim potrebuje vsaj enega tržnega raziskovalca, ki zna priti do relevantnih podatkov o trgu, jih pravilno interpretirati in povezovati z internimi podatki. Trenutno je preveč osredotočenosti na interne podatke (ki so sicer nujni), a premalo razumevanja, da se jih mora za resno uporabo v prodajne namene najprej nadgraditi in dopolniti z ‘mehkimi podatki’. In kdo to lahko naredi, če ne tržni raziskovalec?

Kaj bi počela, če bi imela prost teden?

Če bi imeli prosto tudi ostali moji družinski člani, bi teden zagotovo preživela z njimi na kratkem potovanju oz. na obisku kakšne metropole, na smučišču, ob morju – povezano in aktivno. Če oni ne bi imeli prosto, bi se znašla v novi situaciji, saj zadnjih 20 let nikoli nisem sama. 🙂 Sicer mi pa najprej na misel pride tisto, kar vedno dajem na stran – uredila bi domačo pisarno, stare fotografije in prebrala revije, ki zaprašene ležijo na okenski polici.

Imam več kot 30 let praktičnih izkušenj v trženjskem raziskovanju in svetovanju podjetjem iz različnih panog. Skupaj s solastnico Meto Arh sva že prehodili eno uspešno podjetniško pot, saj sva kot solastnici pomembno prispevali k ustanovitvi in razvoju podjetja Gral Marketing, ki je v nekaj letih zraslo v vodilno trženjsko-raziskovalno podjetje v Sloveniji (danes GfK Slovenija).

Arhea smo ljudje

Spoznaj nas vse:

Geni Arh

direktorica, partnerica

Meta Arh

senior expert, partnerica

Petra Oseli

business development

Tamara Posedi

vodja projektov

Anže Arh

vodja projektov

Maja Taler

asistentka na projektih