• 1

Blog

Kako pristopati do Generacije Z?

Zdi se, da smo si še včeraj razbijali glavo, kaj in na kakšen način hočejo milenijci, ko smo se, okupirani s hitro rastočimi (medijskimi) platformami, družbenimi spremembami…

Beri naprej...

Kako varčujete vi?

O odnosu do denarja in navadah pri ravnanju z denarjem, upravljanju osebnih financ ipd. smo širšo javnost preko medijev seznanjali in izobraževali že pred petnajstimi leti,…

Beri naprej...

Fenomen svetišča iverne plošče*

... ali o pomenu poznavanja strank, trendov in konkurence.

V teh dneh veliko govorimo o pohištvenih trgovcih. Strokovno in splošno javnost so zabavali izvirni oglasi, s…

Beri naprej...

Zakaj diagnostične delavnice?

Podjetja, večina iz segmenta malih in srednje velikih hitrorastočih podjetij, ki jih običajno vodi lastnik, prodoren podjetnik, se v danem trenutku (ne glede na COVID-19 ali…

Beri naprej...

Zakaj samo NPS ni dovolj?

Ob polnoletnosti NPS* ugotavljamo, da ga v Sloveniji uporablja vse več podjetij, zato opozarjamo, da ni 'alfa in omega'. Ali kot je rekla ena od naročnic, ki si je prizadevala…

Beri naprej...

»Naša ciljna skupina bo Eva ....

»Naša ciljna skupina bo Eva pa Geni, Meta, Petra, Nika in Anže. Saj tako ali tako vemo, komu prodajamo - čez prst. Dajmo jim še imena in imamo persone!«


Citat je izmišljen in…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!