Claudia Lakner nas priporoča

Claudia Lakner
vodja marketinga, Pirnar
Pirnar

Želeli smo spoznati nakupni proces kupcev pri nakupu vhodnih vrat, od trenutka, ko se soočijo z izzivom nakupa do same nakupne odločitve in ponakupne izkušnje. Informacije, ki jih imamo sami, so subjektivne.

Želeli smo pridobiti konkretne informacije od kupcev. Informacije o nakupnem procesu potrebujemo tako pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti kot za izboljšanje prodajnega procesa in za nadaljnji razvoj izdelkov.

S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa, ki bo nova spoznanja upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank.

Kdo je Claudia Lakner?

Claudia Lakner je kulturna sociologinja in germanistka z več kot 20 letnimi izkušnjami iz marketinških komunikacij v avtomobilizmu, turizmu in prodaji.

Odgovorna je za razvoj blagovne znamke Pirnar, oglaševanje, medijske zakupe in družabna omrežja.

Arhea
Varnost in zasebnost

Naša spletna stran je skladna s 157. členom zakona ZEKom-1 in z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več o zakonodaji

Namen zakonodaje je zaščita osebnih podatkov, saj pri brskanju po spletu lahko pride do kršitve vaših pravic do zasebnosti.

Podrobnejše informacije o zasebnosti na spletu najdete na spletnih straneh Informacijskega pooblaščenca, kjer so pripravili odgovore na pogosta vprašanja  povezana s sledenjem uporabnikov na spletu s pomočjo piškotkov.

Lastnik in skrbnik spletne strani Arhea.si je Arhea Solutio d.o.o., Kotnikova 32, 1000 Ljubljana.

Preberite si še več o Varnosti in zasebnosti na naši strani.