Strani ni mogoče najti (napaka 404)

Verjetno ste iskali rešitev za svoj poslovni problem in našli stran, ki ne obstaja.

Brez skrbi. Lahko vam pomagamo.

Svoje raziskovalne izzive nam zaupajo naročniki različnih velikosti in iz različnih vertikal. Z vsakim naročnikom delamo partnersko in se vživimo v potrebe in zahteve, kot bi bile naše.

Kaj pravijo tisti, ki so pred vami prišli do sem?

Z Arheo bolj ali manj sodelujem že 15 let. Z veseljem sodelujem z njimi in jih priporočam vsem, saj se držijo dogovorov, rokov, so zanesljivi, natančni in direktni.

To sem in bom vedno najbolj cenil, saj je v današnjem času težko najti tako zanesljivega in samoiniciativnega partnerja kot je Arhea.

V sodelovanju z Arheo nas je navdušil njihov žar za poglobljeno razumevanje potreb naročnika in brezkompromisna strokovnost – nikoli nismo šli po bližnjici. Njihove izkušnje so pripomogle, da smo se stvari lotili pragmatično, a so hkrati vsi opravljeni koraki imeli svoj cilj in namen.

Vodi jih princip dobrega gospodarja, z danimi sredstvi so vedno ustvarili maksimum. Njihovo znanje in razmišljanje je kritično in izjemno multidisciplinarno, predvsem pa zdravorazumsko in srčno. Arhea je najboljši sparing partner za tekme, ki so pomembne in za igralce, ki so močni in želijo res nekaj narediti. Ponosna in vesela sem, da smo skupaj naredili nekaj stvari, veselim se prve naslednje možnosti skupnega sodelovanja.

Želeli smo spoznati nakupni proces kupcev pri nakupu vhodnih vrat, od trenutka, ko se soočijo z izzivom nakupa do same nakupne odločitve in ponakupne izkušnje. Informacije, ki jih imamo sami, so subjektivne.

Želeli smo pridobiti konkretne informacije od kupcev. Informacije o nakupnem procesu potrebujemo tako pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti kot za izboljšanje prodajnega procesa in za nadaljnji razvoj izdelkov.

S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa, ki bo nova spoznanja upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank.

V podjetjih in predvsem razvojnih, davkoplačevalskih projektih, kjer ni potrebno pokazati učinka in vpliva na poslovne odločitve, so raziskave “nepotrebni del”, ki ga je pač treba oddelati (ali pa tudi ne), za občutek, da kupce nekaj sprašujemo, tudi sploh ni več pomembno, kdo jih dela.

Zadeve se hudo spremenijo, ko so v igri nove investicije – v nov produkt, nove trge, nove talente, ko se firma odloča, kam, kako, ko skuša razumeti razvojne vzorce, vplive COVID 19, in druge elemente, na razvoj novih globalnih verig in vedenje kupcev. Brez preverjenih impulzov s trga zelo hitro zajadramo v ,hype‘, ki ga ustvari online virtualni svet. Ko se to zgodi, šele razumemo, da raziskava ni strošek, temveč sestavni del investicije.

Arhea je naš poslovni partner že skoraj osem let. Skupaj iščemo optimalne metode in orodja za razumevanje kupcev in doseganje trženjskih ciljev. Pomagajo nam pri implementiranju novosti, izpeljavi tržnih raziskav ter proučevanju trga in kupcev.

Njihove predloge in priporočila je moč učinkovito uporabiti, kar nam omogoča hitro odzivnost na dogajanja na trgu. Poleg strokovnega znanja še posebej cenim njihovo zanesljivost, kreativnost in občutek za razumevanje naših izzivov.

Hvala Arhei za odlično sodelovanje!

Podjetnikom in inovatorjem je pri njihovi poti na trg Arhea Solutio zemljevid, kompas in oprema za prvo pomoč. Le hoditi morajo
sami.

Lahko pomagamo še vam?