Arheo priporočajo

Svoje raziskovalne izzive nam zaupajo naročniki različnih velikosti in iz različnih vertikal. Z vsakim naročnikom delamo partnersko in se vživimo v potrebe in zahteve, kot bi bile naše.

V Združenju Manager smo ob strokovnem vodenju in podpori Arhee izvedli raziskavo med našimi člani o percepciji združenja. Intervjuji, ki smo jih izvedli s članicami in člani, so bili dobro izhodišče za podporo našim programskim aktivnostim. Odločitev, da v raziskavo vključimo zunanje strokovnjake, se je izkazala za pravo, saj smo dobili objektivne in neodvisne odgovore na naša vprašanja ter korektne usmeritve za naprej.

Želeli smo spoznati nakupni proces kupcev pri nakupu vhodnih vrat, od trenutka, ko se soočijo z izzivom nakupa do same nakupne odločitve in ponakupne izkušnje. Informacije, ki jih imamo sami, so subjektivne.

Želeli smo pridobiti konkretne informacije od kupcev. Informacije o nakupnem procesu potrebujemo tako pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti kot za izboljšanje prodajnega procesa in za nadaljnji razvoj izdelkov.

S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa, ki bo nova spoznanja upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank.

Arhea pri nas nastopa v vlogi raziskovalca naših strank in poslovnih partnerjev ter upravljalca internega spletnega panela, ki smo ga postavili v letošnjem letu. Prav raziskave lastnih strank so Arheina močna stran in njena unikatnost.

Zaradi odličnega poznavanja naših prodajnih programov zna potrebe naših strank razumeti tudi z vidika poslovnih priložnosti in prodajnih potencialov.Prednosti Arhee za nas:

  • je “podaljšana roka” naše koordinatorke raziskav
  • zna povezati interne podatke s podatki iz trga in pomaga uskladiti ustrezne interne vire
  • rezultate zna predstaviti v zgodbi in jih ustrezno vizualizirati za različne nivoje internih naročnikov
  • vsako raziskavo postavi v kontekst poslovne strategije in tržne situacije
  • spodbuja zbiranje povratnih informacij strank (VoC) in vključevanje le-teh v poslovne odločitve in ukrepe.

Njena glavna slabost pa je, da je na trgu premalo vidna 🙂

V sodelovanju z Arheo vedno znova staknemo trg in produkt.

Za naše inovacije v nastajanju je ekipa Arhee zbrala in predstavila podatke o trgu, poiskala vzornike, opisala končne uporabnike, vnesla strukturo, ponudila ogledalo ter pomagala pri definiranju strategij razvoja digitalnih storitev in produktov. Rezultat: gumbi naših digitalnih produktov rešujejo realne probleme uporabnikov.

S podjetjem Arhea smo sodelovali na projektu za lansiranje naših novih izdelkov. Na podlagi poglobljene analize potrošnikov LEONE blagovne znamke in potencialnih potrošnikov smo skupaj začrtali pot razvoja nove skupine družinskih izdelkov, kar je predstavljalo za nas nekaj novega. S pomočjo ekipe Arhea sedaj lažje razumemo potrošnike LEONE sladoledov. Člani ekipe Arhea razmišljajo zelo kreativno in izven okvirjev, kar sovpada tudi z našim razmišljanjem, na drugi strani pa so zelo natančni in točni. Vsakemu, ki si želi bolje razumeti stranke ali trg, svetujem sodelovanje z njimi.

Za sodelovanje z Arheo smo se odločili, ker smo želeli boljše spoznati naše kupce in njihove navade. Z rezultatom in sodelovanjem smo bili zelo zadovoljni. Prisluhnejo željam naročnika in strokovno vodijo projekt od načrtovanja do izvedbe. Hvala vam za odlično sodelovanje.