Arheo priporočajo

Svoje raziskovalne izzive nam zaupajo naročniki različnih velikosti in iz različnih vertikal. Z vsakim naročnikom delamo partnersko in se vživimo v potrebe in zahteve, kot bi bile naše.

Podjetje Arhea smo vključevali v podjetju Toyota Adria d.o.o. na večih področjih – pri analizi uspešnosti večjih kampanj s poudarkom na analizi strukture in povratne informacije strank, za pomoč pri pripravi marketinške strategije, za analizo uspešnosti »touch points« s strankami,..

Zmeraj so se izkazali kot visoko strokovna, fleksibilna in prodorna skupina strokovnjakov s področja analize strank, njihovih prodajnih in poprodajnih navad in ambicij ter predvsem kot partner, ki jasno predlaga kako naprej.

Da Arhea ni samo »še ena raziskovalna agencija« smo dodobra spoznali že na samem začetku našega sodelovanja, z njihovim izjemnim poznavanjem in razumevanjem kompleksnosti živilsko predelovalne industrije.

Z Arheo sodelujemo na področju tržnih raziskav in strateških analiz, saj z njimi dobimo izjemno dober vpogled v delovanje trga, trende industrije ter boljše razumevanje navad in vedenja potrošnikov. Poleg tega njihovo veliko dodano vrednost vidimo tudi na področju razvoja, v procesu ustvarjanja novih produktov ter testiranju novosti na trgu, ki jih kot največja vertikalno integrirana živilsko predelovalna skupina v Sloveniji nenehno razvijamo.

Želeli smo spoznati nakupni proces kupcev pri nakupu vhodnih vrat, od trenutka, ko se soočijo z izzivom nakupa do same nakupne odločitve in ponakupne izkušnje. Informacije, ki jih imamo sami, so subjektivne.

Želeli smo pridobiti konkretne informacije od kupcev. Informacije o nakupnem procesu potrebujemo tako pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti kot za izboljšanje prodajnega procesa in za nadaljnji razvoj izdelkov.

S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa, ki bo nova spoznanja upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank.

Arhea pri nas nastopa v vlogi raziskovalca naših strank in poslovnih partnerjev ter upravljalca internega spletnega panela, ki smo ga postavili v letošnjem letu. Prav raziskave lastnih strank so Arheina močna stran in njena unikatnost.

Zaradi odličnega poznavanja naših prodajnih programov zna potrebe naših strank razumeti tudi z vidika poslovnih priložnosti in prodajnih potencialov.Prednosti Arhee za nas:

  • je “podaljšana roka” naše koordinatorke raziskav
  • zna povezati interne podatke s podatki iz trga in pomaga uskladiti ustrezne interne vire
  • rezultate zna predstaviti v zgodbi in jih ustrezno vizualizirati za različne nivoje internih naročnikov
  • vsako raziskavo postavi v kontekst poslovne strategije in tržne situacije
  • spodbuja zbiranje povratnih informacij strank (VoC) in vključevanje le-teh v poslovne odločitve in ukrepe.

Njena glavna slabost pa je, da je na trgu premalo vidna 🙂

Arhea je naš partner za raziskave, s katerim smo skupaj pripravili petletni načrt raziskav, ki ga v sodelovanju tudi izvajamo ter uspešno prilagajamo nepredvidenim razmeram in dogodkom. Sodelujemo od leta 2019 in skupaj smo razvili tudi pristop za izvedbo raziskav na letališču, saj želimo potnike spremljati na samem mestu izkušnje. Kot upravljavec letališča smo s tem tudi prvič zares spoznali svoje potnike in vzpostavili redno spremljanje njihove strukture in zadovoljstva. Na Arheo pa se lahko obrnemo tudi kadarkoli, ko imamo kakšno specifično poslovno nalogo ali izziv, ki ga lahko rešimo s pomočjo potnikov, naših strank.

Moram še enkrat povedati, da mi je bila vajina prezentacija zelo všeč. Vidi se, da imata izkušnje, ki kažejo na strateški pogled in pomen hkratnega pogleda ter vplivanja širokega spleta aktivnosti in odločitev podjetja. Še enkrat hvala tudi za to.