Pri razvoju modelov trženja novih inovativnih rešitev smo se povezali s podjetjem Arhea, ki je izstopala z veliko širino znanj. Namen projekta je bil poiskati in testirati tržne poti za rešitve in proizvode, ki spadajo v različne tržne segmente in zahtevajo različne pristope. Ekipa Arhea se je izkazala z metodološkim in sistematičnim pristopom v obliki delavnic, kjer je pri izvedbi bilo potrebno upoštevati individualne pristope članov ekipe za učinkovit prenos znanja. Rezultat enoletnega dela je bila usposobljena ekipa posameznikov, ki so skupinsko izvedli testiranje trga za tri skupine proizvodov.
Arheo priporočajo
Svoje raziskovalne izzive nam zaupajo naročniki različnih velikosti in iz različnih vertikal. Z vsakim naročnikom delamo partnersko in se vživimo v potrebe in zahteve, kot bi bile naše.
… vmes smo tudi mi pridobili investitorja/partnerja … zasluga gre, tudi v tem primeru, tudi vam … Arhea ekipi. Iskren pogled v ogledalo je vedno koristen, da veš kje si in kako naprej … Super je, ko imaš partnerja, kot je Arhea, ki ti to ogledalo nastavi.
Za sodelovanje z Arheo smo se odločili, ker smo želeli boljše spoznati naše kupce in njihove navade. Z rezultatom in sodelovanjem smo bili zelo zadovoljni. Prisluhnejo željam naročnika in strokovno vodijo projekt od načrtovanja do izvedbe. Hvala vam za odlično sodelovanje.
Arhea pri nas nastopa v vlogi raziskovalca naših strank in poslovnih partnerjev ter upravljalca internega spletnega panela, ki smo ga postavili v letošnjem letu. Prav raziskave lastnih strank so Arheina močna stran in njena unikatnost.
Zaradi odličnega poznavanja naših prodajnih programov zna potrebe naših strank razumeti tudi z vidika poslovnih priložnosti in prodajnih potencialov.Prednosti Arhee za nas:
- je “podaljšana roka” naše koordinatorke raziskav
- zna povezati interne podatke s podatki iz trga in pomaga uskladiti ustrezne interne vire
- rezultate zna predstaviti v zgodbi in jih ustrezno vizualizirati za različne nivoje internih naročnikov
- vsako raziskavo postavi v kontekst poslovne strategije in tržne situacije
- spodbuja zbiranje povratnih informacij strank (VoC) in vključevanje le-teh v poslovne odločitve in ukrepe.
Njena glavna slabost pa je, da je na trgu premalo vidna 🙂
V Združenju Manager smo ob strokovnem vodenju in podpori Arhee izvedli raziskavo med našimi člani o percepciji združenja. Intervjuji, ki smo jih izvedli s članicami in člani, so bili dobro izhodišče za podporo našim programskim aktivnostim. Odločitev, da v raziskavo vključimo zunanje strokovnjake, se je izkazala za pravo, saj smo dobili objektivne in neodvisne odgovore na naša vprašanja ter korektne usmeritve za naprej.
Z ekipo Arhea sedaj sodelujemo že kar nekaj let pri različnih naročnikih. Najraje jih povabimo k projektom v začetnih fazah, ko še naročniki nimajo točno definiranih ciljev in matrik uspešnosti.
Z marketinškimi in poslovnimi analizami ter z raziskovalnimi znanji hitro prihajajo do kvalitetnih strategij in uvidov, ki so temelji za odlično komunikacijo. So pravi sogovorniki pri nastajanju digitalnih platform, zato sodelovanje z njimi toplo priporočam.






