V Arhei smo pod eno streho združili tri pomembne prednosti:
- dolgoletne izkušnje ustanoviteljic in sodelavcev, ki jih nadgrajujemo z mladostniško zagnanostjo
- specifična raziskovalna znanja, ki jih nadgrajujemo s konkretnimi priporočili, ki zahtevajo akcijo
- sposobnost vživljanja v naročnike, kar nadgrajujemo z razumevanjem poslovnih procesov in problemov
To nam omogoča, da počnemo tisto, kar nas navdaja s strastjo. Proaktivno, vendar skupaj z vami iščemo optimalne rešitve za poslovne izzive, s katerimi se srečujete na področju trženjskih raziskav, trženja in drugih poslovnih področij, kjer je potrebno razumevanje trga in potrošnika.
Zakaj bi sodelovali z nami?
- Ker razumemo vaše poslovne izzive – ne glede na to, ali ste veliko, srednje ali majhno podjetje, hitro rastoči start-up, svetovalna ali komunikacijska hiša, združenje.
- Ker iščemo optimalne metode in orodja za razumevanje kupcev in trga – s tem pa hitro odzivnost na dogajanje na trgu in doseganje trženjskih ciljev.
- Ker nas vodi princip dobrega gospodarja – z danimi sredstvi vedno ustvarimo maksimum.
- Ker smo zanesljivi, hitro odzivni in strokovni - naše znanje in razmišljanje je kritično in izjemno multidisciplinarno, predvsem pa zdravorazumsko in srčno.
- Ker smo partner, ki jasno in konkretno predlaga, kako naprej – operativno, taktično ali strateško.
- Ker smo lahko strateški sogovornik za vaše najzahtevnejše razvojne zgodbe - pomagali smo že 45 podjetjem iz 20 različnih dejavnosti v več kot 220 projektih.
- In ker naročniki pravijo, da se ob nas veliko naučijo in da je z nami zanimivo delati.
V Arhei stalno pridobivamo nova znanja, širimo obzorja ter spoštujemo kodekse in pravila različnih stanovskih združenj.
ASQ - American Society for Quality
DMS – Društvo za marketing Slovenije
DMS - Društvo moderatorjev Slovenije
ESOMAR – European Society for Opinion and Marketing Research
MSPA – Mystery Shopping Providers Association
PRSS – Slovensko društvo za odnose z javnostmi
SOZ – Slovenska oglaševalska zbornica