Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?
Zagotovo moj pogled na poslovne probleme, ki je običajno iz drugega zornega kota kot pri ostalih. Znam hitro, sistematično in logično povezovati podatke, sem zelo komunikativna in neposredna. Eden izmed dolgoletnih naročnikov mi je pred kratkim povedal, da je z mano »zrasel«, da se je ob meni naučil vse, kar danes o raziskavah ve. In ve veliko.
Kaj te motivira pri raziskavah?
Na začetku kariere sem imela možnost delati v prodaji in računovodstvu. Ko pa sem začela delati v raziskavah, sem začutila, da je to to. Najprej sem se učila na malih raziskavah in kako iz njih vedno potegniti maksimum in še več. Kasneje so obsegi in kompleksnost rasli in dokončno so me prepričale raziskave za strateške odločitve, za spodbujanje razvoja in za oblikovanje poslovnih modelov.
Raziskave so mi ljube, ker imajo pristop, ki bi ga morali uporabljati na vseh področjih: najprej definirati problem, potem šele sledita načrt in izvedba, nato pride čas za resen vpogled v novo znanje, za konec pa čim več implementacije oz. akcije.
Raziskave so tudi dober test, kdo je res trženjsko naravnan, saj dodajajo vrednost povsod, kjer jih vključimo (od strategije do mailinga).