Diagnostične delavnice

Za koga?

Delavnice so namenjene hitrorastočim SME podjetjem

Hitro rastete? Odpirate nove trge? Gradite svojo znamko?

Se soočate z vedno novimi izzivi?

Se vam dolgoročni cilji zdijo nedosegljivi?

Z delavnico hitreje do rešitev.

Zakaj jo potrebujemo?

Na delavnici opredelimo vaš poslovni problem

Jasno opredeljen poslovni problem je osnova za doseganje poslovnih ciljev, s tem postanejo jasni tudi izzivi ter načini, kako jih rešujemo in kaj želimo z rešitvami doseči. Na osnovi opredeljenega poslovnega problema lažje načrtujemo konkretne razvojne in trženjske aktivnosti.

Poiščimo rešitve, ki so morda na dosegu roke!

Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.
Fill out this field
Kako poteka?

Naredimo posnetek stanja in opredelimo možne scenarije

Na diagnostični delavnici naredimo “introspekcijo”, spoznamo vaše trenutne prakse in izzive, naredimo pogled nazaj in naprej – s kombinacijo internih podatkov in zunanjega pogleda, po potrebi tudi s pomočjo tržne analize. Na osnovi želenih ciljev opredelimo poslovni problem in možne akcijske ukrepe.

TRENUTNE PRAKSE IN IZZIVI

POGLED NAZAJ IN NAPREJ

CILJI IN UKREPI

Diagnostična delavnica

V petih korakih

1. Posnetek stanja

trenutna situacija s pogledom nazaj in naprej

2. Pregled procesov in ponudbe

trenutni procesi v podjetju, portfelj produktov/storitev

3. Pogled na stranke

trenutna struktura strank/kupcev/uporabnikov, potencialne stranke in ciljne skupine, edinstvene konkurenčne prednosti

4. Pogled na trg

zaznane priložnosti, ciljni trgi in poslovni cilji

5. Pogled v prihodnost

možni scenariji doseganja ciljev

Kaj je rezultat?

Rezultat je akcijski načrt

Akcijsko usmerjeni rezultati omogočajo premik v smeri želenih poslovnih ciljev, zato lahko tudi hitro upravičite investicijo v delavnico.

Rezultati so pogosto presenetljivi, nepričakovani, včasih tudi na dosegu roke, vendar spregledani, saj diagnostična delavnica prinaša neodvisni pogled od zunaj, spodbuja interakcijo med člani vodstva ali ekipe in vam odpira oči.

Prenesite si predlogo za kratek brief

Preberite še

Izkušnja iz prakse

Odkrivanje novih priložnosti na zasičenem trgu