S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa. Nova spoznanja bo upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank. Več
Mateja Dermastia, lastnica in CEO, Anteja ECG, Anteja Africa, Phy2app
Brez preverjenih impulzov s trga zelo hitro zajadramo v ,hype‘, ki ga ustvari online virtualni svet. Ko se to zgodi, šele razumemo, da raziskava ni strošek, temveč sestavni del investicije. Več
Danes ne zadostujeta le cena in izdelek, celovita izkušnja je tista, ki prinese podjetju oz. blagovni znamki konkurenčno prednost. Tudi, če imamo tako dober sam izdelek, da se nam investicija v optimizacijo izkušnje ne zdi upravičena, lahko dosežemo učinke na strani stroškov. Več...
Podjetja, večina iz segmenta malih in srednje velikih hitrorastočih podjetij, ki jih običajno vodi lastnik, prodoren podjetnik, se v danem trenutku (ne glede na…
Za podjetja je na strateškem in taktičnem nivoju ključno spremljanje in analiziranje zunanjega in panožnega okolja, sem pa spada tudi analiza, prepoznavanje in spremljanje…
prikaži jih več /drži tipko SHIFT za prikaz VSEHprikaži vse
Včasih je domišljija pomembnejša od znanja.
(Albert Einstein)
Pomembno je, da se nikoli ne nehamo spraševati. Radovednost ima svoj razlog za obstoj.
(Albert Einstein)
Če vzamemo ideje enega človeka, je to plagiatorstvo, če jih vzamemo več ljudem, je to raziskava.
(neznani avtor)
Kdor vpraša, je bedak za pet minut. Kdor ne vpraša, je bedak za vedno.
(kitajski pregovor)
Raziskava je formalizirana radovednost. Je drezanje in vtikanje z namenom.
(Zora Neale Hurston)
V življenju moramo sprejeti le nekaj pravih odločitev, v kolikor ne delamo veliko napačnih.
(Warren Buffett)
Moje orožje je raziskava.
(Mike Wallace)
Včasih so vprašanja zelo komplicirana, odgovori pa čisto preprosti.
(dr. Seuss)
Raziskovanje je ustvarjanje novega znanja.
(Neil Armstrong)
Raziskava je videti, kar vidijo tudi drugi in misliti, na kar ni pomislil nihče drug.
(Albert Szent-Gryorgyi)
Ideje so kot zajci. Imamo dve, s katerima se ukvarjamo in kmalu jih imamo dvanajst.
(John Steibeck)
Potrošniki so najbolj učinkoviti svetovalci, ki jih podjetje lahko najame.
(neznani avtor)