• 1

Dve muhi na en mah

Predstavljamo 3 primere, ko je Arhea predlagala povezovanje internih raziskav z aktivnostmi direktnega marketinga - z namenom zbiranja 'leadov’. V interni raziskavi namreč lahko na koncu raziskovalnih vprašanja zainteresiranim ponudite več informacij o izdelku, zbirate prijave za članstvo, naročila in podobno. Na ta način dobijo raziskave tudi ključno prvino direktnega marketinga – poziv k akciji, ki ga celo lahko monetizirate. Z enostavnim izračunom opredelite, koliko bi vas stalo pridobivanje teh kontaktov po drugih kanalih, predstavite oportunitetne stroške in se dogovorite za delitev budgeta.

Primer 1: Podjetje je s spletno raziskavo spoznavalo nakupne motive svojih kupcev. Na koncu so vse sodelujoče povabili še k prijavi na testno vožjo. Odziv je bil zelo dober, podjetje pa je na ta način ne le spoznalo skupne značilnosti obstoječih kupcev, ampak tudi ugotovilo, kateri kupci imajo interes za predstavljeni model.

Primer 2: Obiskovalci "dneva odprtih vrat" izbraževalne institucije so kot vsako leto na tablicah ocenili zadovoljstvo z dogodkom. Ob zaključku izpolnjevanja so bili letos povabljeni k nadaljnemu obveščanju o dejavnostih in zanimivostih šole. Vodstvo je bilo presenečeno in zelo zadovoljno zaradi tega predloga, saj so na preprost in nevsiljiv način pridobili dragocene podatke.

Primer 3: Po enem letu A/B testiranja povabila k sodelovanju v raziskavi zadovoljstva (sodelujete v raziskavi vs. sodelujte v nagradni igri) se je naročnik odločil, da bo ohranil le pot s povabilom preko sodelovanja v nagradni igri. Z obrazcem za nagradno igro je pridobil dragocene podatke o kupcih, hkrati pa je zato lahko skrajšal tudi vprašalnik.


Imate občutek, da bi tudi v vašem podjetju lahko iz baz kontaktov »potegnili več«? Se nanje še bolj naslonili? Pokličite in vaš primer prediskutiramo ob kavi.

Preverite še:
Se tudi vi sprašujete, kako iz baz kontaktov iztisniti največ?
Kaj storiti, ko imate več raziskovalnih vprašanj kot budžeta?

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK